Hae
Etsi sivustolta
www.eurobiker.fi/returns

Palautukset

Palautusoikeus
Kuluttajalla on kuluttajasuojalain 15§:n mukainen oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla käyttämätön alkuperäisessä pakkauksessa. Käytetyn tuotteen palautusarvo määritellään tapauskohtaisesti, mutta se ei voi ylittää 70% uuden tuotteen arvosta.

Palautustoiminta:

Pakkaa tuote asianmukaisesti ja täytä lähetyksen mukana saamasi palautuslomake joka löytyy lähetteen kääntöpuolelta. Voit tehdä myös vapaamuotoisen palautuslähetteen ja täyttää palautuslomakkeen verkossa.
Palautettava pakkaus tulee olla virheetön eikä itse tuotteen myyntipakkaukseen saa teipata tai kirjoittaa mitään. Joten kun esim palautat kypärän, pakkaa kypärälaatikko esim. meiltä tulleeseen pakkauslaatikkoon sillä kypärälaatikko on myyntipakkaus eikä siihen saa teipata mitään.
Jos palautat esim farkut, voit palauttaa ne vaikka muovipussissa ja teipata muvipussi kiinni. Tuotteen myyntipakkaukseen ei saa merkitä mitään.

Asiakaspalautuksesta ei tarvitse erikseen ilmoittaa meille.

Lähetä paketti postilla ja käytä postin palautusnumeroamme 608511, pakettityyppinä EXPRESS paketti, näin sinulle ei aiheudu mitään toimituskuluja palautuksesta. Emme hae postiin lähetettyjä noutopaketteja emmekä lunasta postiennakkopaketteja.

Palautuksen käsittely varastomme käsittelee palautuksen mahdollisimman nopeasti sen saatuamme.

Reklamaatio ja takuu
Eurobiker Oy toimittamissa tuotteissa on valmistajan antama takuu. Pääsääntöisesti tuotteilla on ainakin yhden vuoden takuu. Paketin mukana saamasi lähete toimii takuutodistuksena. Reklamaatio- ja takuuasioiden nopeuttamiseksi ota aina ensin yhteys asiakaspalveluumme puhelimitse 09 565 6040 tai sähköpostilla

Tuotteiden toimittaminen takuuseen:

Takuuvaihdettavat/korjattavat tuotteet voidaan toimittaa suoraan myymäläämme, vaikka ne olisi ostettu verkkokaupastamme. Samoin myymälästä ostetut tuotteet voidaan toimittaa takuuseen mistä vain Suomesta Postin asiakaspalautuksen avulla. Kun lähetät tuotteen takuuseen, jos sinulla ei ole verkkokaupan lähetettä, niin muistathan kirjoittaa vapaamuotoisen lapun jossa annat omat yhteystietosi sekä selitteen tuotteesta löytyvästä viasta mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Paketoi tuote huolellisesti ja vie se lähimpään postiisi. Muista käyttää palautusnumeroamme 608511. Kun tuote saapuu meille niin korjaamme vian mahdollisimman pian. 

Yleensä takuu prosessissa kestää 1-2 viikkoa. Joissain tapauksissa tuote tarvitsee lähettää maahantuojalle korjattavaksi, joka voi pidentää takuukäsittelyn aikoja. Meiltä voi aina tarvittaessa kysyä lisätietoja takuutapausten edistymisestä sekä siitä miten erilaisten tuotteiden ja vikojen kanssa toimitaan sähköpostitse tai puhelimitse.

Back to top